مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 01:502021-04-12سياسي

پیگیری مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای کرمانشاه


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای کرمانشاه در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رشیدی روز گذشته در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشریح مشکلات مردم روستاهای کرمانشاه در حوزه ارتباطات پرداخت.

وی در این دیدار به بازدیدهای نوروزی خود از روستاهای کرمانشاه اشاره و افزود: متأسفانه یکی از مشکلات عمده این روستاها عدم آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به شبکه اینترنت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عدم دسترسی به اینترنت موجب شده دانش آموزان این روستاها نتوانند به شبکه شاد که جهت آموزش و تحصیل آنها در نظر گرفته شده دسترسی داشته باشند.

رشیدی تاکید کرد: در همین راستا ضروری است پیگیری مؤثری برای رفع مشکلات آنتن دهی و دسترسی به اینترنت در این روستاها صورت گیرد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این دیدار بر رفع هرچه سریع تر مشکلات این روستاها تاکید و دستور داد رفع مشکلات این روستاها با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته و نتایج کار گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای کرمانشاه

پیگیری مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای کرمانشاه