مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-12اقتصادي

تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است و اصناف در خوزستان باید در اسرع وقت برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است و اصناف در خوزستان باید در اسرع وقت برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

سید نورالله حسن زاده در نشست بررسی پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا که امروز (23 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: برخی از اصناف و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در خوزستان با توجه به مسائلی که برای آن ها در پی شیوع کرونا به وجود آمده است، برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دور اول، پرداخت بسیار کمی به این اصناف متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی در خوزستان انجام شد اما امکانی فراهم شده است تا کسب و کارها و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 بتوانند مجددا از این تسهیلات بهره مند شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بر اساس تصمیماتی که در معاونت اقتصادی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است، مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت

تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان اردیبهشت