مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-12اجتماعي

آموزش بیش از 4 هزار معلم البرزی در طرح اتقان


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از آموزش بیش از 4 هزار معلم البرزی در طرح کشوری ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح کشوری ارتقا صلاحیت های حرفه ای آموزش قرآن معلمان ابتدایی که با حضور حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، صورت گرفت، اظهار کرد: این طرح به عنوان ارتقا صلاحیت های حرفه ای آموزگاران زیر 15 سال خدمت کشور است.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی های وزارتخانه و کمیسیون آموزش عمومی قرآنی هیئت دولت که مسئول آن وزیر آموزش و پرورش است و همچنین به دلیل ظرفیت ها و امکاناتی که استان البرز دارد، برای اجرای موفق این طرح انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: 4 هزار و 200 نفر از آموزگاران استان البرز را زیر پوشش این طرح قرار می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمام ظرفیت های استان و صحبت هایی که با استاندار البرز، رییس شورای آموزش و پرورش استان، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج به عنوان رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حتی تشکل های مردمی قرآنی پیرامون این طرح داشتیم، مقرر شد؛ این طرح در استان البرز به عنوان پایلوت اجرا شود و هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان افتتاحیه این طرح را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 4 هزار معلم البرزی در طرح اتقان

آموزش بیش از 4 هزار معلم البرزی در طرح اتقان