مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-12اقتصادي

250 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد


طبق برنامه ریزی های انجام شده برای سال 1400 بیش از 250 واحد صنعتی با تخصیص اعتبار و تسهیلات برای تکمیل زیرساخت ها در اردبیل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو عصر دوشنبه در جلسه بررسی برنامه ها و شاخص های بخش صنعت و معدن استان از بهره برداری بیش از 200 واحد صنعتی در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته از 222 واحد در بخش صنعت و معدن اردبیل بهره برداری شد که این تعداد برای سال جاری به 250 واحد صنعتی خواهد رسید که برنامه ریزی های انجام شده بیشتر با هدف تمرکز بر تأمین اعتبارات کافی و تخصیص تسهیلات برای تکمیل زیرساخت های صنعتی این واحدهاست.

وی با اشاره به رفع موانع و تسهیل شرایط واحدهای صنعتی و تولیدی برای احیا و بازگشت به چرخه تولید گفت: در سال 1399 بیش از 50 واحد غیر فعال و نیمه فعال در استان اردبیل با بررسی مشکلات شان در جلسات رفع موانع تولید فعال شده و به چرخه تولید استان بازگشتند.

استاندار اردبیل همچنین از شناسایی 74 واحد تولیدی غیرفعال دیگر نیز خبر داد و یادآور شد: اقدامات لازم با همکاری سازمان برنامه و بودجه، صنعت و معدن و اداره کل کار استان اردبیل برای فعال سازی این واحدها انجام شده است.

بهنام جو به ظرفیت معدنی استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: در خصوص پهنه های معدنی نیز مطالعات و اکتشافاتی از سال گذشته آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد

250 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد