مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-12سياسي

مطالبات مردم ایلام از وزیر راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان از زبان استاندار


استاندار ایلام با بیان اینکه  مردم استان همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند، گفت: در پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی تسریع ایجاد شود.

- استاندار ایلام با وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان دیدار کرد مطالبات مردم ایلام از وزیر راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان از زبان استاندار ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه  مردم استان همچنان منتظر شنیدن صدای سوت قطار هستند، گفت: در پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی تسریع ایجاد شود.

دکتر محمد نوذری در دیدار با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، خواستار تسریع در پروژه راه آهن ایلام به اسلام آباد شد و اظهار کرد: راه آهن یکی از مطالبات دیرین استان بوده و مردم ایلام خواستار عملی شدن این خواسته مهم هستند.

وی با عنوان این مطلب که شنیدن صدای سوت قطار در ایلام پایانی بر دو دهه مطالبه گری ایلامیان در خصوص این زیرساخت مهم ارتباطی است، اظهار داشت: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول این پروژه مهم باشیم.

دکتر نوذری در ادامه خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل تونل کبیر کوه شد و گفت: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد ،مهران و ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم ایلام از وزیر راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان از زبان استاندار

مطالبات مردم ایلام از وزیر راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان از زبان استاندار