مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-12پزشكي

100 درصد موارد ابتلا به کرونا در دزفول از نوع انگلیسی است


معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تقریباً 100 درصد موارد ابتلاء به کرونا در شهرستان دزفول از نوع ویروس انگلیسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دزفول از نوع ویروس انگلیسی است، افزود: آزمایشگاه کووید -19 در دزفول با حداکثر توان در حال فعالیت است و مراکز 16 ساعته و خانه های بهداشت دزفول با شدت بیشتری فعال شده اند تا پروسه ایزوله و قرنطینه نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول آمار استفاده از ماسک در دزفول را کمتر از 70 درصد عنوان کرد و گفت: درصد پایینی از مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند و شرایط در دزفول بسیار بحرانی است به گونه ای که موارد ابتلاء روز به روز بیشتر می شود.

مرد سلطانی عنوان کرد: شرایط بحرانی فعلی نتیجه بی توجهی و همکاری نکردن مردم در رعایت خطوط اولیه دفاعی یعنی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و حال رعایت نکردن این اصول باعث افزایش شدید آمار بستری ها و فوت شده است؛ در حال حاضر خانواده های بسیار زیادی در این شهرستان درگیر این ویروس شده اند و عده ای زیادی نیز عزیز خود را از دست داده اند.

وی ضمن هشدار نسبت به سهمگین بودن پیک فعلی، یادآور شد: پیک های قبلی به طور میانگین تا سه ماه طول می کشید اما این پیک با وجود گذشت چند ماه نه تنها روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد موارد ابتلا به کرونا در دزفول از نوع انگلیسی است

100 درصد موارد ابتلا به کرونا در دزفول از نوع انگلیسی است