مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-12بين الملل

وضعیت تزریق واکسن در جهان چگونه است؟


برخی از رسانه های دنیا به وضعیت تزریق واکسن در کشورهای مختلف جهان پرداخته و نوشته اند که این فرآیند در فرانسه و آلمان، سرعت گرفته است.

این در حالی است که آمریکا نیز در تهدید موج سوم یورش ویروس کرونا، - برخی از رسانه های دنیا به وضعیت تزریق واکسن در کشورهای مختلف جهان پرداخته و نوشته اند که این فرآیند در فرانسه و آلمان، سرعت گرفته است.

این در حالی است که آمریکا نیز در تهدید موج سوم یورش ویروس کرونا، آن هم پس از یک سال محدودیت و قرنطینه قرار گرفته و انگلیس نیز وعده دوران پس از کرونا را در آینده نزدیک می دهد.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی اخبار امروز (23 فرودین ماه) روزنامه های جهان به شرح زیر است: _ فایننشال تایمز در گزارشی با عنوان میانمار در اعتراض نوشته است: نیروهای نظامی کسانی را که به یاری مجروحان می آیند، هدف می گیرند.

پزشکان زیر آتش آمبولانس مجروحان را متوقف می کنند.

آنهایی که به مجروحان تظاهرات کمک می کنند، مجازات می شوند.

_ شاهزاده چارلز از خاطره های پدر گفت و همچنان شکایت و گله مخاطبان از بی بی سی برای انبوه خبرهای درگذشت شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه انگلیس مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تزریق واکسن در جهان چگونه است؟

وضعیت تزریق واکسن در جهان چگونه است؟