مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12اجتماعي

تجمیع 5 مدرسه متوسطه در خوسف


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای صیانت از سلامت دانش آموزان، تحقق اهداف سند تحول بنیادین، پنج مدرسه متوسطه اول شهرستان خوسف، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای صیانت از سلامت دانش آموزان، تحقق اهداف سند تحول بنیادین، پنج مدرسه متوسطه اول شهرستان خوسف، با تفکیک جنسیتی، تجمیع می شوند.

محمدعلی واقعی، امروز دوشنبه 23 فروردین در اولین نشست شورای آموزش و پرورش خوسف در سال جاری اظهار کرد: به منظور کیفیت بخشی به محتواهای آموزشی و پرورشی، تحقق عدالت آموزشی و جنسیتی، ارتقاء توانمندی ها و مهارت های دانش آموزان، از دبیران تخصصی در دوره متوسطه اول استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت مدارس زیر نرم در این شهرستان تصریح کرد: برای برخورداری یکسان دانش آموزان خوسفی از خدمات و محتواهای آموزشی ضروری است این دانش آموزان به سمت مدارس شبانه روزی هدایت شوند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده اعضای شورای آموزش و پرورش خوسف، بیان کرد: در سال گذشته 9 جلسه شورای آموزش و پرورش با 31 مصوبه در این شهرستان برگزار شده که 85 درصد این مصوبات محقق شده است.

دبیر شورای آموزش پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار دانش آموز دختر و پسر در 88 آموزشگاه خوسف مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع 5 مدرسه متوسطه در خوسف

تجمیع 5 مدرسه متوسطه در خوسف