مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:302021-04-12سياسي

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن «کوو ایران برکت» از نیمه اردیبهشت


مدیر پروژه تولید «واکسن کوو ایران برکت»، از پیشرفت مراحل نیمه صنعتی و صنعتی بزرگ ترین کارخانه تولید واکسن کرونا طبق پیش بینی ها خبر داد.

- مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت ، از پیشرفت مراحل نیمه صنعتی و صنعتی بزرگ ترین کارخانه تولید واکسن کرونا طبق پیش بینی ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیلی مسئول طرح تولید واکسن در ستاد اجرایی فرمان امام با تشریح آخرین وضعیت از مراحل تست و تولید واکسن کوو ایران برکت، گفت: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی دانشمندان دارویی ستاد، تمام مراحل تولید صنعتی و نیمه صنعتی این واکسن طبق پیش بینی قبلی در حال انجام است و موفقیت های بسیار چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

وی افزود: همانطور که به مردم قول داده بودیم، در بهار امسال ظرفیت تولید نیمه صنعتی واکسن را به 3 میلیون دوز در ماه خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این اقدامات بر روی افزایش بهره وری و راندمان تولید واکسن هم کارهای تحقیقاتی متعددی صورت گرفته که نتایج موفقیت آمیزی را به دنبال داشته است.

جلیلی در خصوص آخرین وضعیت خط تولید صنعتی واکسن نیز گفت: 100 درصد عملیات احداث ساختمان به پایان رسیده، 20 تا 30 درصد تجهیزات این خط تولید نصب شده، 20 درصد تجهیزات در حال نصب است و مابقی نیز همانطور که قبلاً هم اعلام شده بود، تا اوایل تابستان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن «کوو ایران برکت» از نیمه اردیبهشت

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن «کوو ایران برکت» از نیمه اردیبهشت