مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-12سياسي

لزوم هماهنگی ادارات پیش از توزیع کمک های مومنانه


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی دستگاه ها قبل از توزیع کمک های مومنانه مانع موازی کاری و باعث توزیع عادلانه کمک ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی عصر امروز در نشست هماهنگی رزمایش مواسات و همدلی ماه مبارک رمضان خواستار تجمیع کارنامه از فعالیت های صورت گرفته در حوزه کمک های مومنانه  توسط نها های مختلف شد و گفت: نیاز است تا سازمان صدا و سیما اطلاع رسانی دقیقی از فعالیت های صورت گرفته در راستای کمک های مومنانه توسط مجموعه های مختلف انجام دهد.

امام جمعه زاهدان افزود: در این بین باید توجه داشت که ارائه گزارش از سوی ما حالت منت گذاری نداشته باشد زیرا ما شرمنده هستیم از این جهت که حجم بالایی از و خیرین داخل و خارج استان نیز از دیگر فعالیت های مورد نیاز در این جهت می باشد.

آیت الله محامی خواستار تلاش برای استفاده از محصولات خود استان در سبد های معیشتی شد و گفت: اینکار با موانع و سختی هایی روبروست اما بسیار مهم است و می تواند برای ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات استان موثر باشد.

وی  گفت: نیاز است تا در جلسات مختلف برای توزیع هماهنگ کمک های مومنانه در استان راهکارهایی در نظر گرفته و با حرکت پله به پله برای رسیدن به اوضاع مطلوب تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هماهنگی ادارات پیش از توزیع کمک های مومنانه

لزوم هماهنگی ادارات پیش از توزیع کمک های مومنانه