مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-12اقتصادي

حراج های اموال تملیکی الکترونیکی می شود


جلسه کمیته راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی با حضور محمد علی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صنایع، نماینده سازمان بازرسی کل کشور در بحث سامانه ها، هندیانی معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان اموال تملیکی، مدیرعامل این سازمان از اجرای طرح حراج الکترونیکی خبر داد و گفت: از اسفند سال گذشته تا به امروز و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه این سازمان توانسته است کارهای بزرگی در حوزه تعیین تکلیف، ساماندهی انبارها و .

انجام دهد.

افتخاری از اجرای طرح حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی طی سه ماه آینده خبر داد و افزود: این اقدام در راستای سلامت اداری و شفافیت عملکرد بخش های مختلف سازمان انجام می شود که می تواند به بالا رفتن فضای رقابتی حراج ها کمک کند.

ضمن اینکه تمامی اطلاعات حراجی ها در دسترس و اختیار عموم قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و رویکرد سازمان راه اندازی سامانه جامع اموال تملیکی تا پایان خردادماه است، اظهارداشت: اتصال برخط تمام انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور جزیی از این پروژه است و با راه اندازی این سامانه و اتصال سازمان های مرتبط در این بخش، ضمن رصد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج های اموال تملیکی الکترونیکی می شود

حراج های اموال تملیکی الکترونیکی می شود