مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-12اقتصادي

لزوم تکمیل تونل کبیر کوه در استان ایلام


استاندار ایلام بر لزوم تکمیل تونل کبیر کوه در استان ایلام تاکید کرد و گفت: این طرح نقش مهمی در توسعه استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری عصر دوشنبه در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی، خواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل تونل کبیر کوه شد و گفت: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد، مهران و دهلران و … اهتمام لازم را داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه پیگیری اخذ ماده 23 تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل به ایلام و مسیر قلاجه به ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساخت های پایانه برکت شد.

وی گفت: اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساخت های واحدهای مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استان ایلام است.

نوذری، تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح ها را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل تونل کبیر کوه در استان ایلام

لزوم تکمیل تونل کبیر کوه در استان ایلام