مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-12دانش

نشریه علمی دانشگاه تهران در پایگاه استنادی اسکوپوس نمایه شد


نشریه معتبر بین المللی «Civil Engineering Infrastructures Journal» با موضوع مهندسی و مدیریت زیرساخت های عمرانی در پایگاه استنادی اسکوپوس نمایه شد.

- نشریه معتبر بین المللی Civil Engineering Infrastructures Journal با موضوع مهندسی و مدیریت زیرساخت های عمرانی در پایگاه استنادی اسکوپوس نمایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه Civil Engineering Infrastructures Journal (CEIJ) از ابتدای سال 2013 آغاز به انتشار کرده و به صورت دو فصلنامه منتشر می شود.

این نشریه، به طور کلی مقالات مرتبط با مهندسی و مدیریت زیرساخت های عمرانی را تحت پوشش قرار می دهد و شامل کلیه زمینه های مهندسی عمران از جمله مهندسی سازه و زلزله، مهندسی راه و ترابری، مهندسی پی و ژئوتکنیک، مهندسی آب و محیط زیست، مدیریت ساخت و مصالح ساختمانی می شود.

نشریه (CEIJ)، در طی هشت سال، شانزده شماره و 169 مقاله از 425 نویسنده از شانزده کشور دنیا منتشر کرده و بیش از 600 نفر داور از ده ها کشور مختلف داوری مقالات را انجام داده اند.

نرخ پذیرش مقالات نشریه برابر 29 درصد است و در 29 دیتابیس مختلف ایندکس می شود.

همچنین از 169 مقاله منتشر شده تاکنون تعداد نمایه شدن مقالات در WOS برابر 229، در Scopus برابر 180 و در Google Scholar برابر 389 مورد بوده است.

این نشریه در تمامی ارزیابی های کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال های گذشته دارای رتبه A و +A بوده و از سال 2016 و بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه علمی دانشگاه تهران در پایگاه استنادی اسکوپوس نمایه شد

نشریه علمی دانشگاه تهران در پایگاه استنادی اسکوپوس نمایه شد