مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-12اقتصادي

هیچ کشتارگاهی در استان مرکزی حق توقف کشتار مرغ را ندارد


معاون اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه از اواسط اسفندماه تا کنون 120 پرونده تخلف مرغداران استان به مراجع قضایی ارجاع شده است، - گفت: هیچ کشتارگاهی حق توقف کشتار مرغ را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی ظهر دوشنبه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به شرایط نامطلوب استان در بحث تأمین مرغ در اسفندماه سال گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه با مصوبه شورای تأمین استان مبنی بر عدم خروج مرغ از استان در اواخر سال گذشته و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان خوشبختانه استان هم اکنون در تأمین و توزیع مرغ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های خوبی که در استان در بحث تأمین و توزیع مرغ شده است استان نسبت به سایر استان های کشور در بحث قیمت و نحوه توزیع مرغ از شرایط مطلوبی برخوردار است و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ 24 هزار و 900 تومان برای مصرف کننده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تاکید کرد: مرغداران در حال تولید مرغ در داخل استان مرکزی با اولویت تأمین مرغ استان موظف به تحویل آنها به کشتارگاه های استان هستند و کنترل و نظارت بر این امر از سوی نهادهایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و مراجع نظارتی با جدیت دنبال می شود و چنانچه تخلفی صورت گیرد پرونده فرد متخلف به سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کشتارگاهی در استان مرکزی حق توقف کشتار مرغ را ندارد

هیچ کشتارگاهی در استان مرکزی حق توقف کشتار مرغ را ندارد