مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12اقتصادي

علت تمام نشدن بازسازی ها در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، علت عدم اتمام بازسازی ها در مناطق زلزله زده استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حافظ باباپور ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول دهه حساب 100 امام (ره)، طرح های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر شش هزار و 135 میلیارد ریال به صورت نمادین به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: اجرای طرح هادی روستایی در پنج روستا، صدور چهار هزار و 899 جلد سند مالکیت روستایی و دو هزار و 38 شهری، اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در قالب چهار هزار واحد مسکونی و تحویل مساکن بازسازی شده در مناطق زلزله زده استان از جمله این پروژه ها خواهد بود.

میانگین اجرای طرح هادی در استان بالاتر از میانگین کشوری باباپور با اشاره ای به آمار اجرای طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن از زمان تأسیس تا پایان سال 99 گفت: تهیه و مطالعه طرح هادی در هزار و 954 روستا، بازنگری در طرح هادی 488 روستا و اجرای این طرح در 960 روستا از جمله این فعالیت ها بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: میانگین کشوری اجرای طرح هادی 42 درصد بوده که این میزان در استان 46 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تمام نشدن بازسازی ها در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

علت تمام نشدن بازسازی ها در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی