مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-12اجتماعي

دو ایستگاه هواشناسی در فیروزاباد راه اندازی می شود


فرماندار فیروزآباد از راه اندازی و کلنگ زنی دو ایستگاه هواشناسی در روستاهای سلامت آباد و دهرود شهرستان فیروزآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین آرگیو  پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیرکل هواشناسی استان فارس که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: با پیگیری و درخواست نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند به منظور انتقال سریع داده های هواشناسی به مرکز استان، دو ایستگاه هواشناسی خودکار در روستای سلامت آباد و دیگری در دهرود  شهرستان فیروزآباد ظرف چندماه اینده راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه زمین این پروژه های مهم هواشناسی تأمین شده است، افزود: دیواره، دکل و بخشی از تأسیسات ایستگاه هواشناسی روستای سلامت آباد با نظر مساعد مدیرکل هواشناسی استان فارس با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان راه اندازی و ایستگاه هواشناسی روستای دهرود کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: با موافقت مدیرکل هواشناسی استان فارس مبنی بر احداث ایستگاه هواشناسی روستای سلامت  در این شهرستان  اقدامات و زیر ساخت ها لازم برای تأمین برق و امنیت صورت گرفته و جانمایی ایستگاه هواشناسی روستای دهرود جهت کلنگ زنی نجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ایستگاه هواشناسی در فیروزاباد راه اندازی می شود

دو ایستگاه هواشناسی در فیروزاباد راه اندازی می شود