مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-12اقتصادي

نیمی از سد اکباتان خالی است/ مصرف آب در همدان بالاست


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه نیمی از سد اکباتان خالی است گفت: مصرف آب در همدان یک هزار و 800 لیتر در ثانیه است.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید بر اینکه بارش های چند سال آبی جاری خیلی ضعیف بود اظهار کرد: امیدواریم طی روزهای آتی فصل بهار شاهد بارش های گسترده ای باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 52 درصد سد اکباتان پر است گفت: در مدت مشابه سال گذشته سد سرریز کرد اما اکنون نیمی از آن هم خالی است که امیدواریم به مرور وضعیت بهتر شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان تصریح کرد: سد اکباتان بخشی از آب شرب شهر همدان را تامین می کند که اکنون ورودی سد تقریبا متوسط 2 هزار لیتر در ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب در حال حاضر از سد، چاه ها، تصفیه خانه عباس آباد و بند خاکو است گفت: با توجه به کاهش بارندگی و خشکی زمین بند خاکو و عباس آباد نیز به زودی فقط برای کشاورزی مصرف خواهد شد.

نیکداد با تاکید بر اینکه متاسفانه مصرف آب رو به افزایش است خاطرنشان کرد: مصرف در هر شبانه روز یک هزار و 800 لیتر در ثانیه است در حالی که هنوز هوا هم گرم نشده است.

وی با بیان اینکه قطعی آب نداریم تصریح کرد:  فعلا قطعی نداشتیم اما از اوایل این هفته کنترل گرها بر روی تنظمیات تابستانه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از سد اکباتان خالی است/ مصرف آب در همدان بالاست

نیمی از سد اکباتان خالی است/ مصرف آب در همدان بالاست