مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-12اجتماعي

ایجاد 203 فضای ورزشی در مدارس شهرستان های تهران


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در شهرستان های استان تهران 203 فضای ورزشی در مدارس ایجاد کردیم و برنامه داریم در قرچک هم این فضاها را افزایش دهیم که دانش آموزان صبح ها در کلاس درس تربیت بدنی و عصرها هم از این فضاها برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محمد جعفری مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و اما این دغدغه همیشه وجود داشت که سرانه ارتقاء پیدا کند.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: در شرایط کرونا که دانش آموزان امکان حضور در مدرسه را ندارند ما تلاش کردیم که دیدگاه اولیاء را تغییر دهیم تا با کمک به دانش آموزان حداقل در همان فضای محدود خانه، آپارتمان ها و حیاط موجود با مشکل کم تحرکی مقابله کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: در کنار این مشکلات، فرصتی را برای ما ایجاد کرد که در این سال کرونایی درباره بحث های ورزشی طرح هایی مثل مدرسه پویا را افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم که این آمار تاسال 1392 حدود 3010 فضای ورزشی و در دو سال گذشته حدود یک هزار فضای ورزشی به سرانه وزارت آموزش و پرورش اضافه شده و اکثراً همین فضاها در مدارس پویا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 203 فضای ورزشی در مدارس شهرستان های تهران

ایجاد 203 فضای ورزشی در مدارس شهرستان های تهران