مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12اجتماعي

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری ها صادر می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تاکید بر رعایت منع ترددهای اعلامی توسط رانندگان از اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد و گفت: مجوز تردد بین شهری در ایام کرونا توسط فرمانداری ها صادر می شود.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تاکید بر رعایت منع ترددهای اعلامی توسط رانندگان از اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد و گفت: مجوز تردد بین شهری در ایام کرونا توسط فرمانداری ها صادر می شود.

سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد پیگیری و حضور شهروندان گیلانی در مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای دریافت مجوز تردد هستیم، اظهار کرد: برابر ساز و کار تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مسئولیت صدور هرگونه مجوز تردد بین شهری بر عهده فرمانداری ها است و برای این موضوع پلیس راهنمایی و رانندگی یا سایر مراکز مراجعه نکنند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی صرفا مجری طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها است ضمن اینکه مجوزهای تردد بر اساس شرایط و ضوابط مشخص و برای فعالیت ها که الزام به تردد در این ایام دارند صادر می شود.

رییس پلیس راهور استان با تاکید بر رعایت منع ترددهای اعلامی توسط رانندگان از اعمال قانون خودروهای متخلف خبر داد، گفت: ورود خودروهای سواری با پلاک غیربومی به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری ها صادر می شود

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری ها صادر می شود