مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-12سياسي

کادر درمان و امتیاز کرونا


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید رضا زارعی؛ امتیاز کرونا، حق کادر درمان درگیر با کرونا و کوچک ترین اقدام در جهت پاسداشت تلاش ها و از خود گذشتگی های مدافعان سلامت در مقابله با کرونا می باشد.

- امتیاز کرونا، حق کادر درمان درگیر با کرونا و کوچک ترین اقدام در جهت پاسداشت تلاش ها و از خود گذشتگی های مدافعان سلامت در مقابله با کرونا می باشد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حمید رضا زارعی؛ امتیاز کرونا، حق کادر درمان درگیر با کرونا و کوچک ترین اقدام در جهت پاسداشت تلاش ها و از خود گذشتگی های مدافعان سلامت در مقابله با کرونا می باشد.

در آزمون اخیر استخدامی پس از تاکیدات و قدردانی مکرر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری از کادر درمان به ویژه پیام های نوروزی سال 1400 و 99 و همچنین روز پرستار مبنی براین که کادر درمان درگیر با کرونا بایستی زمینه ی جذب و اطمینان از آینده ی شغلیشان فراهم شود، امتیاز کرونا در نظر گرفته شد.

هر چند برخی گج سلیقگی ها در ادامه این مهم را با چالش هایی روبه رو کرد.

امروز مدافعان سلامت درگیر با کرونا که جهت رفاه حال هموطنان و سلامت آنان از جان خود گذشته اند و در مسیر مبارزه با این ویروس منحوس خود و خانواده شان بارها به کرونا مبتلا شده و بعضا همکاران و تعداد زیادی از اعضای خانواده شان را به سبب ابتلاء به کرونا از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان و امتیاز کرونا

کادر درمان و امتیاز کرونا