مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-12پزشكي

سیاه شدن وضعیت فارس محتمل است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرعت بالای افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بیماران نیازمند بستری در استان فارس، از احتمال سیاه شدن وضعیت این استان در صورت تداوم این شرایط خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرعت بالای افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بیماران نیازمند بستری در استان فارس، از احتمال سیاه شدن وضعیت این استان در صورت تداوم این شرایط خبر داد.

دکتر سید روح الله حسینی دوشنبه 23 فروردین با بیان اینکه کادر درمان نیازمند حمایت مردم هستند، گفت: متاسفانه از بین 2110 بیمار بستری در بخش های ویژه کرونا در استان فارس، حال 291 بیمار وخیم گزارش شده است و این بیماران در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

حسینی با بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته 45 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس، جان خود را از دست داده اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بالغ بر 3533 نفر از هموطنانمان در استان فارس قربانی اهمال و عادی انگاری شرایط شیوع کرونا و رعایت نشدن دقیق مسائل بهداشتی مرتبط، شده اند.

این متخصص طب اورژانس، تصریح کرد: متاسفانه در استان فارس با آمار بالای فوت ناشی از کروناویروس مواجه هستیم و آمار بیماران نیازمند خدمات بستری و افراد با حال وخیم جسمی، به شکل ساعتی در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه شدن وضعیت فارس محتمل است

سیاه شدن وضعیت فارس محتمل است