مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-12دانش

عضویت بیش از دو میلیون دانشگاهی در بخش آموزش مجازی نهاد رهبری


رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری از عضویت بیش از دومیلیون نفر از دانشجویان و اساتید در سامانه آموزش مجازی این نهاد خبر داد و گفت: - رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری از عضویت بیش از دومیلیون نفر از دانشجویان و اساتید در سامانه آموزش مجازی این نهاد خبر داد و گفت: بخش آموزش مجازی به یکی از بخش های پویش قرآن در بهشت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی فاضلی در نشست خبری پویش قرآن در بهشت که امروز در دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها برگزار شد به جزییات برگزاری این پویش اشاره کردو گفت: برگزیدگان پویش قرآن در بهشت بر اساس دو نوع داوری عمومی و تخصصی صورت خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد در این پویش به نوعی استعدادیابی صورت بگیرد و به شبکه های فرهنگی و دینی، دانشگاهی و نهاد متصل شود تا بتوانیم فضای پویا و با نشاط تری در دانشگاه ها و جامعه داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص بخش های مختلف پویش قرآن در بهشت نیز گفت: یک بخش مهم این پویش به موضوع زنان و خانواده اختصاص یافته است و همه تلاش می کنیم فعالان این حوزه برای مشارکت در این بخش ها حضور بیابند.

ضمن اینکه جشنواره های قرآنی یکی دیگر از بخش های اصلی پویش است و ما آن را در سطح دانشگاه های شهرستان ها و استانی برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از دو میلیون دانشگاهی در بخش آموزش مجازی نهاد رهبری

عضویت بیش از دو میلیون دانشگاهی در بخش آموزش مجازی نهاد رهبری