مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-12بين الملل

پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد


شمال با حضور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حضور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، مدیر کل بحران استانداری تهران و دیگر مسئولان، پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن قدردانی از همکاری تمامی نهادهایی که در احداث این پد بالگرد دخیل بودند، اظهار کرد: پد های بالگرد آزاد راه تهران-شمال در کنار پایگاه امداد و نجات این آزاد راه برای امداد رسانی به حوادث احتمالی یکی از افتخارات مشترک جمعیت هلال احمر و حوزه های دخیل در سفر ایمن هموطنان خواهد بود و می تواند در کشور الگو باشد.

وی افزود: با افتتاح این پد و دو پد اضطراری دیگر در آزاد راه تهران-شمال، در ارائه خدمات امداد هوایی به هموطنان تسریع خواهد شد و حتی می توان در مواقع بحرانی نیز به روستاهای نزدیک آزاد راه تهران- شمال خدمات امدادی ارائه کرد.

تاجیک نوری گفت: با افتتاح این پد ها امداد و خدمت رسانی در این آزاد راه با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری و … با قدرت بیشتری نسبت به قبل انجام خواهد شد تا هموطنان با ایمنی و آرامش خاطر بیشتری بتوانند به سفرهای خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد

پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد