مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-12سياسي

98 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در استان بوشهر تأیید صلاحیت شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تأیید صلاحیت 98 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای استان بوشهر توسط هیئت اجرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی ایرانی ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم و شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در استان فراهم است.

وی از ثبت نام دو هزار و 905 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری استان خبر داد و بیان کرد: تعداد داوطلبان نسبت به دوره قبل دارای افزایش هفت درصدی است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام 70 داوطلب دیگر نیز در مرحله رسیدگی قرار دارد خاطرنشان کرد: دو هزار و 653 نفر معادل 91 درصد مرد و 252 نفر معادل 9 درصد را زنان تشکیل می دهند.

وی میزان ثبت نام زنان در شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نسبت به دوره قبل را دو برابر دانست و اضافه کرد: 71 درصد ثبت نام ها حضوری و 29 درصد غیر حضوری بوده است.

ایرانی با اشاره به اینکه 74 درصد از داوطلبان فاقد سابقه عضویت در دوره های قبل بوده اند ادامه داد: تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان بوشهر نسبت به دور پنجم 40 درصد افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در استان بوشهر تأیید صلاحیت شدند

98 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در استان بوشهر تأیید صلاحیت شدند