مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-12سياسي

جهش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام/ جلوگیری از ورود 3600 خودرو


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام با اشاره به جهش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام، گفت: از ورود سه هزار و 600 دستگاه خودرو به استان جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا متوقف و کنترل کند.

وی در خصوص دورکاری کارکنان ادارات نیز گفت: تلقی از دور کاری عدم کار و انجام تفریحات و دورهمی ها نیست و باید امورات مردمی با استفاده از ظرفیت های مجازی و اینترنتی که بستر آن را خود ادارات مهیا می کنند، باید انجام شود.

وی اضافه کرد: مهار کرونا باید اولویت اصلی مدیران ادارات باشد و تمامی مصوبات ستاد استانی و قرارگاه برای آنها لازم الاجراء است و هیچ گونه تخلف و مماشاتی در این زمینه تحمل نمی شود.

وی راه اندازی اپلیکیشن ماسک را مورد اشاره قرارداد و افزود: دستگاه هایی که این سامانه شناسایی مبتلایان را راه اندازی و به شبکه شناسایی دانشگاه علوم پزشکی وصل نکنند، توبیخ می شوند.

معاون استاندار ایلام ضمن پراهمیت شمردن محدویت های 10 روزه برای کنترل بیماری کرونا اضافه کرد: در طی 72 ساعت گذشته تعداد سه هزار و 600 دستگاه خودرو در مبادی شهرهای قرمز و نارنجی به خصوص شهر ایلام عودت داده شده است.

بسطامی در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در استان در حوزه ترددها در 72 ساعت گذشته، بیان کرد: منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها حدود 95 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام/ جلوگیری از ورود 3600 خودرو

جهش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام/ جلوگیری از ورود 3600 خودرو