مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-12دانش

ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با راه اندازی پیشخوان دیجیتال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به صورت اضطراری و برخط به منظور تعیین خط مشی فعالیت دانشگاه با حضور هیئت رییسه استان، - رییس دانشگاه آزاد قزوین گفت: برای پاسخگویی بهتر به ارباب رجوع به زودی پیشخوان دیجیتال راه اندازی می کنیم تا بهترین خدمات را به صورت غیرحضوری به دانشجویان ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین به صورت اضطراری و برخط به منظور تعیین خط مشی فعالیت دانشگاه با حضور هیئت رییسه استان، واحد های قزوین، تاکستان، بویین زهرا، مراکز تابعه و مدیران اجرایی واحد های دانشگاهی برگزار و جزییات فعالیت های کارکنان و نحوه ارائه خدمات به دانشجویان بررسی و تصمیماتی در این مورد اتخاذ شد.

اصغر کشت کار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در این جلسه با تأکید بر حفظ سلامت کارکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: معتقدیم نباید به کار دانشجویان و امور جاری دانشگاه خللی وارد شود و سعی دانشگاه بر انجام تمام امور و ارائه خدمات مطلوب به صورت مجازی است.

کشت کار با تأکید بر ایجاد دانشگاه دیجیتال بیان کرد: برای پاسخ گویی بهتر به ارباب رجوع به زودی پیشخوان دیجیتال راه اندازی می کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به صورت غیرحضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با راه اندازی پیشخوان دیجیتال

ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با راه اندازی پیشخوان دیجیتال