مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-12اقتصادي

دولت اراده ای برای راه اندازی مونوریل در قم ندارد/ افزایش محسوس بودجه 1400 قم


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اراده ای برای راه اندازی مونوریل در قم ندارد و با راه اندازی مترو در خطوط 1 و 2 مشکل ترافیکی مردم نیز مرتفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بودجه سال 1400 بیش از 360 میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی داشتیم و تحقق خیلی درآمدها سخت بود، گفت: برخی هزینه های پیش بینی شده از جمله نرخ ارز و توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم در آن کمتر مورد توجه قرار گرفته بود که با توجه به قول های مجلس انقلابی به مردم توقع می رفت که نمایندگان مردم به نفع آنها عمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 19 میلیارد تومان از بودجه برای مناطق کمتر برخوردار و محروم اختصاص یافت افزود: به لطف خدا در سال 1400 و 1401 تمام روستاهای ایران دارای آب آشامیدنی لوله کشی خواهند شد و تمام جاده های روستایی نیز آسفالت خواهند شد.

وی با تاکید بر محرومیت زدایی و توانمند سازی در بین محله های قم و اختصاص بودجه 207 میلیارد تومانی برای 15 محله نوبهار، چهل اختران، سیدان، شهرقائم، توانیر، شهرک امام حسن علیه السلام، شیخ آباد، شهرک فاطمیه، امین آباد، علی آباد سعدگان، شاهد و… ادامه داد: با همکاری و کار جهادی عوامل قرارگاه محرومیت زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اراده ای برای راه اندازی مونوریل در قم ندارد/ افزایش محسوس بودجه 1400 قم

دولت اراده ای برای راه اندازی مونوریل در قم ندارد/ افزایش محسوس بودجه 1400 قم