مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-12پزشكي

رشد منابع وام های دانشجویی گروه علوم پزشکی در سال 1400


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: طبق برنامه ریزی بودجه سال 1400، رشد قابل توجهی برای وام های دانشجویی پیش بینی شده که میزان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه بررسی مشکلات دانشجویان گروه علوم پزشکی با حضور دکتر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

مهندس بهروز رحیمی، در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق رفاه دانشجویان در دو سال اخیر، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، جامعه یا گروه هدف تقریبا 300 هزار نفری تحت عنوان دانشجویان علوم پزشکی را دربردارد و درصدد است که تسهیلات را به موقع در خدمت دانشجویان قرار دهد.

وی افزود: در این مدت تلاش شد که از لحاظ فرهنگ سازمانی، ساختارشناسی و بازتعریف وظایف، کارها و برنامه های جدیدی برای صندوق احصا کنیم و متناسب با آن، پاسخگوی جامعه هدف نیز باشیم و در وهله اول بر ارتقای تسهیلات اعطایی به دانشجویان متمرکز شدیم.

رشد قابل توجه منابع وام های دانشجویی در سال 1400 رحیمی افزود: برطبق اساسنامه و قانون مصوب مجلس، در ابتدا باید بر وضعیت معیشت دانشجویان مستعد و بی بضاعت تمرکز می کردیم که مهمترین بخش پرداخت تسهیلات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد منابع وام های دانشجویی گروه علوم پزشکی در سال 1400

رشد منابع وام های دانشجویی گروه علوم پزشکی در سال 1400