مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-12دانش

تفاهم نامه شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با شرکت نوآوران توسعه ملی امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز، 23 فروردین ماه سال 1400 در راستای اجرای سیاست اداره کل صنعت و دانشگاه برای بهرمندی از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه به منظور توسعه همه جانبه در انجام پروژه های کاربردی و موردنیاز .

- تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد و شرکت نوآوران توسعه ملی برای بهرمندی از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه در انجام پروژه های کاربردی و موردنیاز صنعت به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز، 23 فروردین ماه سال 1400 در راستای اجرای سیاست اداره کل صنعت و دانشگاه برای بهرمندی از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه به منظور توسعه همه جانبه در انجام پروژه های کاربردی و موردنیاز صنعت و همچنین ارائه خدمات تبادل فناوری و به خصوص کارآفرینی، تفاهم نامه ای فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد و شرکت نوآوران توسعه ملی به نمایندگی هادی نیلفروشان با سمت مدیرعامل به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای همکاری در انجام پژوهش های مساله محور موردنیاز صنعت، ارائه خدمات تبادل فناوری و کارآفرینی مطابق ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با شرکت نوآوران توسعه ملی امضا شد

تفاهم نامه شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با شرکت نوآوران توسعه ملی امضا شد