مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12اقتصادي

مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان غربی خواستار ایجاد مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی استان با هدف رشد اقتصادی و افزایش بهره وری در این بخش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر صادقی صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مشکلات بازار پس از تولید در استان و کشور نبود مدیریت سیستماتیک در بخش زنجیره های تولید است، افزود: این استان نیازمند مدیریت زنجیره تأمین در بخش کشاورزی برای اتصال عوامل مؤثر در تولید و فرآوری محصولات کشاورزی است که در صورت تحقق آن، کشاورزان مجبور به تولید متناسب با تقاضای بازار می شوند که برای خود آنان نیز همراه با درآمد افزایی است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین راهکار توانمندسازی بخش کشاورزی، فراهم کردن زیر ساخت سیستم مدیریت زنجیره تأمین در استان است، اضافه کرد: بخش خصوصی با استفاده از تجارب کشورهای همسایه و رقبای بازارهای جهانی باید توجه خود را در بخش کشاورزی به مدیریت زنجیره تأمین معطوف کنند.

اکبر کرامتی رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این مراسم توسعه کشاورزی استان را نیازمند پشتیبانی رفع موانع تولید دانست و برون سپاری بخشی از فعالیت ها به بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار با استفاده از پتانسیل مناطق آزاد و نوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود

مدیریت نوین زنجیره تامین در بخش کشاورزی آذربایجان غربی ایجاد شود