مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-12اجتماعي

برخی سالمندان حاضر به تزریق واکسن کرونا نشدند/تزریق اجباری نیست


تاکنون به 695 نفر سالمند، 509 نفر کارمند مراکز سالمندان، 105 معلول جسمی حرکتی و 75 نفر پرسنل مراکز نگهداری از معلولین در البرز واکسن کرونا تزریق شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تاکنون به 695 نفر سالمند، 509 نفر کارمند مراکز سالمندان، 105 معلول جسمی حرکتی و 75 نفر پرسنل مراکز نگهداری از معلولین در البرز واکسن کرونا تزریق شده است.

اسدالله حیدری درگفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه تزریق واکسن کرونا به بخشی از جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور بنا شد در فاز اول تزریق واکسن کرونا، سالمندانی که در مراکز تحت پوشش نگهداری می شوند واکسن کرونا دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: بر این اساس در فاز اول به 1384 نفر واکسن روسی کرونا تزریق شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد 695 نفر سالمند، 509 نفر کارمند مراکز سالمندان، 105 معلول جسمی حرکتی و 75 نفرنیز پرسنل مراکز نگهداری از معلولین بوده اند.

حیدری توضیح داد: از آنجایی که که در برخی مراکز مثل کهریزک علاوه بر سالمندان، معلولان جسمی حرکتی نیز نگه داری می شوند، در فاز اول تزریق تعدادی از این افراد نیز واکسن دریافت کردند.

وی توضیح داد: در فاز دوم تزریق هم تا کنون به 681 سالمند واکسن تزریق شده و با این اوصاف حدود 90 درصد سالمندانی که در 19 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سالمندان حاضر به تزریق واکسن کرونا نشدند/تزریق اجباری نیست

برخی سالمندان حاضر به تزریق واکسن کرونا نشدند/تزریق اجباری نیست