مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12سياسي

کلنگ احداث مجتمع بازیافت الیمالات چمستان به زمین زده شد


آیین کلنگ زنی احداث مجتمع بازیافت منطقه الیمالات چمستان نور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

- ایسنا/مازندران آیین کلنگ زنی احداث مجتمع بازیافت منطقه الیمالات چمستان نور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت پذیرفت.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به اینکه پسماند در مازندران به یک درد کهنه تبدیل شده است، اظهار کرد: به پسماند در استان های شمالی خصوصا مازندران بی توجهی شده است و بر این اساس مجلس و دولت هم صدا معتقد هستند که یکبار برای همیشه این معضل برطرف شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه طی سه سال اخیر اعتبار خوبی برای پسماند گرفته شد که در دو دهه چنین اتفاقی رخ نداده بود، تصریح کرد: در پایان سال حدود 160 میلیارد ریال اعتبار فقط بابت پسماند در مازندران دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه زباله فقط با کمپوست و زباله سوز اگر بخواهد حل شود نه علمی است و نه شدنی، خاطرنشان کرد: کاهش تولید زباله، تفکیک از مبدا، بازیافت و سپس کمپوست و یا سوزاندن باید در دستور کار قرارگیرد.

حسین زادگان به طرح (ماپ) اشاره کرد و گفت: این طرح همان مدیریت اجتماعی پسماند است که شروع شده و در فاز اول در روستاها در حال اجرا است، به اینگونه که هر روستا یا هر چند روستا به ازای هر 2 هزار خانوار زمینی با متراژ حداکثر هزار مترمربع برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مجتمع بازیافت الیمالات چمستان به زمین زده شد

کلنگ احداث مجتمع بازیافت الیمالات چمستان به زمین زده شد