مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12اقتصادي

بانک ها، چک های مغازه های بسته را برگشت می زنند


رییس اتاق اصناف اصفهان با انتقاد از اینکه اکنون بانک ها، شهرداری ها، مراکز حمل و نقل عمومی، دفاتر پیشخوان دولتی و .

به عنوان مراکز تجمعی بزرگ و عامل گسترش کرونا باز هستند، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با انتقاد از اینکه اکنون بانک ها، شهرداری ها، مراکز حمل و نقل عمومی، دفاتر پیشخوان دولتی و .

به عنوان مراکز تجمعی بزرگ و عامل گسترش کرونا باز هستند، گفت: در حالی که اصناف تعطیل هستند، بانک ها، چک های کسبه را برگشت می زنند.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا درباره باز بودن بسیاری از مغازه های گروه 2، 3 و 4 با وجود وضعیت قرمز اصفهان به لحاظ شیوع کرونا، اظهار کرد: این موضوع بزرگ بینی است و مردم عادی اطلاعی ندارند که در گروه یک کدام رسته ها قرار دارند.

وی تاکید کرد: وضعیت تمکین اصناف در این تعطیلی 10 روزه نسبت به تمام کشور بهتر است، بازار اصفهان و تمام پاساژهای اصفهان از سه شنبه هفته پیش تعطیل است و همچنین بالای 90 درصد مشاغل گروه 2، 3 و 4 آنها تعطیل است، البته در هر صنف و رسته ای افراد قانون گریزی وجود دارند که با آنها برخورد می شود.

رییس اتاق اصناف اصفهان در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا دفاتر مشاوران املاک و پارچه فروشان و لباس فروشی ها نیز در گروه یک قرار دارند، توضیح داد: این مشاغل در گروه یک قرار ندارند و به طور حتم با آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها، چک های مغازه های بسته را برگشت می زنند

بانک ها، چک های مغازه های بسته را برگشت می زنند