مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12دانش

اختصاص پژوهانه یا تقویت پایگاه های علمی؛ کدام یک برای دانشجویان دکتری مقدم تر است؟


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اعتقاد به این که تقویت پایگاه های علمی برای دسترسی دانشجویان دکتری به منابع علمی برای پژوهش و کارهای تحقیقاتی بر اختصاص پژوهانه مقدم تر است، - اختصاص پژوهانه یا تقویت پایگاه های علمی؛ کدام یک برای دانشجویان دکتری مقدم تر است؟ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اعتقاد به این که تقویت پایگاه های علمی برای دسترسی دانشجویان دکتری به منابع علمی برای پژوهش و کارهای تحقیقاتی بر اختصاص پژوهانه مقدم تر است، گفت: باید برای دانشجویان دوره دکتری اولویت به فراهم شدن بهتر امکانات تحقیق از جمله دسترسی به کتابخانه و تقویت پایگاه های علمی به منظور دسترسی به مقالات اختصاص داده می شد.

دکتر محمد رحیمیان در گفت وگو با ایسنا با بیان این که اختصاص پژوهانه به دانشجویان دکتری به علت تمام وقت بودن آن ها و به مثابه دریافت حقوق است، اظهار کرد: اغلب این دانشجویان در سن ازدواج هستند و برای تأمین هزینه های زندگی نیازمند دریافت حقوق ماهانه.

وی با بیان این که اختصاص اعتباری برای پرداخت پژوهانه راهی در جهت تقویت دوره دکتری است، افزود: اما بهتر آن است که در ابتدا امکانات انجام کارهای تحقیقاتی برای دانشجویان دکتری در رشته های مختلف فراهم شود، به عنوان مثال برای دانشجویانی که فعالیت های آزمایشگاهی دارند بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پژوهانه یا تقویت پایگاه های علمی؛ کدام یک برای دانشجویان دکتری مقدم تر است؟

اختصاص پژوهانه یا تقویت پایگاه های علمی؛ کدام یک برای دانشجویان دکتری مقدم تر است؟