مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-12سياسي

توضیحات یک عضو کمیسیون امنیت درباره حضور ظریف در جلسه این کمیسیون


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون وزیر خارجه گزارش مفصلی از قرارداد ایران و چین و مذاکرات وین و حادثه اخیر تاسیسات هسته ای نطنز به اطلاع نمایندگان رساند و ابعاد مختلف سیاسی این محورها را تشریح کرد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون وزیر خارجه گزارش مفصلی از قرارداد ایران و چین و مذاکرات وین و حادثه اخیر تاسیسات هسته ای نطنز به اطلاع نمایندگان رساند و ابعاد مختلف سیاسی این محورها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر خارجه برگزار شد، در این جلسه وزیر امور خارجه گزارش مفصلی از قرارداد ایران و چین و مذاکرات وین و حادثه اخیر تاسیسات هسته ای نطنز به اطلاع نمایندگان رساند و ابعاد مختلف سیاسی این محورها را تشریح کرد، سپس تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به طرح دیدگاه های خود پیرامون محورهای جلسه پرداختند.

وی گفت: در این جلسه به عنوان رییس گروه دوستی پارلمان های ایران و تاجیکستان از سفر ظریف به تاجیکستان و تاثیر آن بر بهبود روابط دوکشور و کمک به آزادی زندانیان از جمله یک شهروند عزیز تایبادی قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات یک عضو کمیسیون امنیت درباره حضور ظریف در جلسه این کمیسیون

توضیحات یک عضو کمیسیون امنیت درباره حضور ظریف در جلسه این کمیسیون