مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-12سياسي

بررسی چگونگی ارتقای کیفیت خدمات رسانی آموزشی به ایثارگران


چگونگی ارتقای کیفیت خدمات رسانی آموزشی به ایثارگران در دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی مورد بررسی قرار گرفت.

- چگونگی ارتقای کیفیت خدمات رسانی آموزشی به ایثارگران در دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تبیین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تسهیل شرایط تحصیلی دانشجویان تأکید کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های تدوین شده شاهد ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت ها و حمایت های انجام شده این دانشگاه از دانشجویان شاهد و ایثارگر بر عزم و جدیت دانشگاه در خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد و خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی و کاربردی در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی ارتقای کیفیت خدمات رسانی آموزشی به ایثارگران

بررسی چگونگی ارتقای کیفیت خدمات رسانی آموزشی به ایثارگران