مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-12دانش

استرالیا، دانشجویان خارجی را به این کشور بازمی گرداند


در شرایط در شرایط فعلی که عده زیادی از دانشجویان خارجی به دلیل پاندمی کووید-19 در کشورهای خود باقی مانده اند، استرالیا به فکر بازگشت این گروه از دانشجویان به دانشگاه های کشورش است.

- در شرایط در شرایط فعلی که عده زیادی از دانشجویان خارجی به دلیل پاندمی "کووید-19" در کشورهای خود باقی مانده اند، استرالیا به فکر بازگشت این گروه از دانشجویان به دانشگاه های کشورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یودبلیونیوز، بر اساس این برنامه که توسط دانشگاه ویکتوریا پیشنهاد شده، حدود هزار دانشجوی خارجی هر دو تا سه هفته یک بار به ملبورن می آیند و در یک هتل مخصوص قرنطینه می شوند.

این اقدام استرالیایی ها، گامی برای احیای آموزش عالی بین المللی است که در پی شیوع پاندمی کووید-19 با خسارت سنگینی مواجه شده است.

این در حالی است که دانشگاه ها با بزرگترین بحران چند دهه اخیر مواجه شده اند و بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل محدودیت های سفر و بسته بودن مرزها، قادر به ورود کشور محل تحصیل خود نشده اند.

هفته گذشته بود که دولت استرالیا نسبت به بازگشت 10 هزار دانشجوی خارجی به این کشور در سال جاری ابراز علاقه و امیدواری کرد.

در این میان، نکته قابل توجه این است که دانشگاه های این کشور اعلام کرده اند در پرداخت هزینه پروازها، آزمایشات پزشکی، حمل و نقل و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا، دانشجویان خارجی را به این کشور بازمی گرداند

استرالیا، دانشجویان خارجی را به این کشور بازمی گرداند