مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

انقلاب اسلامی در سیر تاریخی خود معنای متعالی به هنر بخشید


مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان گفت: انقلاب اسلامی در سیر تاریخی خود معنای متعالی به هنر و تعهد هنری بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی صبح امروز در ششمین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی رییس در دیدار با جمعی از کارکنان ملموس با جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان جان برکف دوران هشت ساله دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گریزی هم به مسائل روز جامعه زد و گفت: متأسفانه امروز شاهدیم عده ای در لباس فرهنگی چند صباحی را جولان می دهند و زمانی که به شهرت می رسند به راحتی این شهرت بدست آمده از اعتماد ملت را به کشورهای خارجی می فروشند و بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شوند.

وی در بخش هنر هم تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند هنرمند هم به ساختار و هم نسبت به محتوا باید تعهد داشته باشد و اگر هنرمندی یکی از این بخش ها را به فراموشی بسپارد اثر هنری خلق شده اش هم به آن جایگاه مورد نظر نخواهد رسید.

عبدالملکی در بخش دیگری از سخنان خود به کتاب عصرهای کریسکان اشاره کرد و گفت: این کتاب و دیگر کتب منتشرشده در خصوص دلاوری های مردم کردستان این موضوع را نشان دادکه کوچکترین خیانت و  بی احترامی به شهدای مظلوم منطقه کردستان که در راه حفظ کیان اسلامی جانفشانی کردند قطعاٌ دارای تبعات سنگینی برای فرد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در سیر تاریخی خود معنای متعالی به هنر بخشید

انقلاب اسلامی در سیر تاریخی خود معنای متعالی به هنر بخشید