مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12اقتصادي

نگرش نخبگان دانشگاهی ایران در قبال سند جامع همکاری های ایران و چین


یافته های نظرسنجی موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران  نشان گر آن است که حدود 70 درصد نخبگان دانشگاهی کشوراعتقاد دارند راهبرد نگاه به شرق  و امضای سند جامع همکاری با چین در روندی کلی ضرورت ایران امروز است.

- یافته های نظرسنجی موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران  نشان گر آن است که حدود 70 درصد نخبگان دانشگاهی کشوراعتقاد دارند راهبرد نگاه به شرق  و امضای سند جامع همکاری با چین در روندی کلی ضرورت ایران امروز است.

اگر این استراتژی و اقدام همراه با یک تنوع بخشی در استراتژی بین المللی ایران باشد، می تواند گامی اساسی و روبه جلو برای تحقق منافع کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران به تازگی نظرسنجی در مورد نگرش نخبگان دانشگاهی ایران در قبال استراتژی نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و سند جامع همکاری های ایران و چین انجام داده است.

در این نظرسنجی 200 نفر از اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور از دانشگاه های؛ تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، دانشگاه شیراز، شهید باهنر کرمان و شهید چمران اهواز، فردوسی مشهد و شیراز مشارکت داشتند.

در این نظرسنجی شرکت کنندگان در پاسخ به سوال اول که نگاه شما نسبت به استراتژی نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران براساس کدام گزاره قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش نخبگان دانشگاهی ایران در قبال سند جامع همکاری های ایران و چین

نگرش نخبگان دانشگاهی ایران در قبال سند جامع همکاری های ایران و چین