مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12سياسي

کوتاهی وزیر رفاه در تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان


رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان گفت:کوتاهی وزیر تعاون در تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان بخشودنی نیست.

- علی همت محمود نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با آنکه اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان براساس ماده 10 قانون حمایت از حقوق معلولان مصوب سال 96 در مهرماه سال گذشته به تصویب دولت رسیده است اما متأسفانه وزیر رفاه به عنوان رییس هیأت امنای صندوق تا کنون جهت تشکیل آن اقدامی نکرده است.

وی افزود: علی رغم اختصاص بودجه 30 میلیارد تومانی برای این صندوق و تصویب اساسنامه از طریق شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط رییس جمهور در بهمن ماه سال گذشته، رییس هیأت امنا و اعضای آن در قبال تشکیل صندوق کوتاهی می کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان تاکید کرد: در حالی که هزاران معلول در سراسر کشور با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند، عدم تشکیل جلسه هیأت امنا به هیج عنوان بخشودنی نیست.

محمود نژاد گفت: نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، دژپسند وزیر اقتصاد، همتی رییس بانک مرکزی، شریعتمداری وزیر رفاه و قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی هیأت امنای صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان هستند.

وی از وزیر رفاه خواست علی رغم گسترده بودن فعالیت های وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی، به معلولان نیز به خصوص در جهت تشکیل صندوق حمایت از فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی وزیر رفاه در تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان

کوتاهی وزیر رفاه در تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان