مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12اقتصادي

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در بازار یزد آغاز شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در بازار یزد خبر داد.

- محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان صمت در ادامه طرح نظارتی نوروز 1400 که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 را نیز با برقراری اکیپ های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان به اجرا در می آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: اجرای طرح رمضان با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتیینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‎های مرسوم این ماه صورت می‎گیرد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‎شود.

علمدار یزدی تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با همه امکانات و نیروهای تحت اختیار و به خصوص با استفاده از توان ظرفیت تشکل‎های صنفی و نهادهای مردمی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در بازار یزد آغاز شد

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در بازار یزد آغاز شد