مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-12دانش

هنوز آثار سفر ها در بیمارستان ها نمایان نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کریمی، در جلسه هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت توزیع عادلانه بیماران در بیمارستان های تحت پوشش تاکید کرد و افزود: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: مسافرت های نوروزی هنوز تأثیر خود را بر میزان بستری بیمارستان ها نشان نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کریمی، در جلسه هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت توزیع عادلانه بیماران در بیمارستان های تحت پوشش تاکید کرد و افزود: مسافرت های نوروزی هنوز تأثیر خود را بر میزان بستری بیمارستان ها نشان نداده است و لذا این عادلانه نیست که بخواهیم در برخی از مراکز بیمارستانی همچون بیمارستان امام خمینی، فشار مضاعف ایجاد کنیم.

وی توجه به خستگی کارکنان در مراکز مختلف را خواستار شد و تصریح کرد: باید تعادلی در بخش بستری ایجاد کنیم تا مراکز بتوانند ظرفیت های دیگر خود را نیز فعال داشته باشند.

کریمی همچنین خواستار توجه بیشتر معاونان آموزشی بیمارستان ها به نیاز های آموزشی دانشجویان شد و گفت: تعامل مناسب با دانشجویان در بحران پاندمی کووید 19 راهگشا است و بسیاری از نیاز های آن ها با گفتگو قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز آثار سفر ها در بیمارستان ها نمایان نشده است

هنوز آثار سفر ها در بیمارستان ها نمایان نشده است