مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-12اقتصادي

توسعه روابط بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و قطر


وزیر امور خارجه ازبکستان و وزیر بازرگانی و صنعت قطر در شهر «دوحه» توسعه روابط بازرگانی، اجرای طرح های تعاونی صنعتی و همچنین برگزاری مراسم مشترک را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان و علی بن احمد الکواری وزیر بازرگانی و صنعت قطر در شهر دوحه توسعه روابط بازرگانی، اجرای طرح های تعاونی صنعتی و همچنین برگزاری مراسم های مشترک اقتصادی را بررسی کردند.

در این دیدار طرف ازبکی گزارشی مبنی بر اصلاحات گسترده در دست انجام تحت ریاست شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان، ایجاد شرایط مناسب برای انجام فعالیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد اقتصادی، خصوصی سازی کارخانجات دولتی در اختیار طرف قطر قرار داد.

وزیر بازرگانی و صنعت قطر در این دیدار بر ضرورت توسعه بیش از پیش روابط بازرگانی و همکاری های سرمایه گذاری در تمام زمینه های اقتصادی مورد علاقه طرفین تاکید کرد.

طرف قطر علاقمندی خود را برای تنظیم طرح های مشترک سرمایه گذاری در مرحله اول، تولید فرآورده های غذایی و تامین امنیت غذایی، حضور در توسعه زیربناهای گردشگری ازبکستان ابراز داشت.

طرفین در این دیدار در مورد تمهیدات برگزاری نشست کمیسیون مشترک در همکاری های اقتصادی و بازرگانی، تشدید روابط مستقیم بین محافل بازرگانی دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و قطر

توسعه روابط بازرگانی محور دیدار مقامات ازبکستان و قطر