مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-12اجتماعي

غربالگری بیش از 700 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کنترل و پایش 704 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت غربالگری مسافران ورودی از این مرز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کنترل و پایش 704 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت غربالگری مسافران ورودی از این مرز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

محمدرضا رضایی، امروز دوشنبه 23 فروردین در حاشیه بازدید از پایگاه موقت سلامت مستقر در پایایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در این مرز انجام می شود، اظهار کرد: این طرح از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون بیش از 700 مسافر ورودی مورد پایش و کنترل قرار گرفتند، گفت: در همین مدت 277 مورد تست فوری و 13 مورد تست PCR توسط امدادگران انجام شده است.

رضایی ادامه داد: از مجموع افراد کنترل شده تعداد 23 مورد مشکوک بوده، اما خوشبختانه هیچ مورد مثبتی تا کنون به ثبت نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 700 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی

غربالگری بیش از 700 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی