مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-12ورزشي

باید کافه بازی ها را از رهاشدگی خارج کنیم


با توجه به ماهیت فکری بودن کافه بازی ها، به اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد داده ایم تا هیات شطرنج متولی بازی های فکری در استان شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات شطرنج کرمانشاه گفت: با توجه به ماهیت فکری بودن کافه بازی ها، به اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد داده ایم تا هیات شطرنج متولی بازی های فکری در استان شود.

شورش فرامرزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به رواج بازی های فکری در کافه های کرمانشاه، اظهار کرد: طی چندسال اخیر بازی های فکری در ایران علاقمندان زیادی پیدا کرده و باتوجه به اینکه هنوز متولی خاصی ندارند، اغلب در کافه ها رواج پیدا کرده و به کافه بازی شهرت یافته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت فکری بودن این بازی ها، به اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد داده ایم تا هیات شطرنج متولی بازی های فکری در استان شود.

رییس هیات شطرنج استان اضافه کرد: درصورتی که بتوانیم مجوز آن را بگیریم و این بازی ها را تحت پوشش هیات در بیاوریم، به آن رسمیت و جایگاه می بخشیم و حتی به شکل لیگ های استانی و مسابقات پرهیجانی آنها را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه از سال گذشته برنامه هایی برای شطرنج کرمانشاه تدارک دیده، گفت: متاسفانه بیش از یکسال است که انتخابات فدراسیون شطرنج برگزار نمی شود و به یک داستان کش دار تبدیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کافه بازی ها را از رهاشدگی خارج کنیم

باید کافه بازی ها را از رهاشدگی خارج کنیم