مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-12پزشكي

ارتباط معکوس فعالیت بدنی شغلی با خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی


نتایج تحقیقات گسترده نشان می دهد که فعالیت های بدنی اوقات فراغت و فعالیت های بدنی شغلی ارتباط معکوس و مستقلی با خطر بیماری های قلبی عروقی و طول عمر دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات گسترده نشان می دهد که فعالیت های بدنی اوقات فراغت و فعالیت های بدنی شغلی ارتباط معکوس و مستقلی با خطر بیماری های قلبی عروقی و طول عمر دارند.

به نقل از ساینس دیلی، پروفسور آندریاس هولترمن از مرکز تحقیقات ملی محیط کار کپنهاگ، دانمارک گفت: ما در تجزیه وتحلیل خود چندین عامل را برای شناسایی این روابط تنظیم کردیم اما نتایج نشان می ­دهد، این روابط با سبک زندگی، شرایط بهداشتی یا وضعیت اقتصادی اجتماعی توضیح داده نشده اند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO)، در هنگام تفریح و کار برای بهبود سلامتی فعالیت­ های بدنی را توصیه می­ کند.

مطالعات قبلی حاکی از آن است که فعالیت شغلی به افزایش خطر بیماری قلبی و مرگ ومیر مربوط است، اما این مطالعات بسیار اندک هستند و نمی توان به طور کامل توضیح داد که علت آن کار دستی، سبک زندگی ناسالم یا وضعیت اجتماعی - اقتصادی پایین (به عنوان مثال سطح تحصیلات پایین) کارگران بوده است.

این مطالعه شامل 104 هزار و 46 زن و مرد 20 تا 100 ساله از مطالعه عمومی جمعیت کپنهاگ با اندازه گیری های پایه در سال های 2003-2014 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط معکوس فعالیت بدنی شغلی با خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی

ارتباط معکوس فعالیت بدنی شغلی با خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی