مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-12سياسي

67 درصد از پرونده های وارده به زندان مازندران به صلح و سازش ختم شد


رییس کل دادگستری مازندران از بی بهره ماندن مجرمان سابقه دار و شرور از تخفیف ها خبر داد و گفت: ایجاد صلح و سازش مهمترین اقدام دستگاه قضایی استان بوده و تاکنون 67 درصد از پرونده های وارده به زندان های مازندران منجر به صلح و سازش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی زندان ها و کاهش جمعیت کیفری استان در سال جدید با اشاره به سیاست های جدید کیفری و اعمال قانون اخیر تصویب کاهش مجازات حبس تعزیری اظهار کرد: رویکرد کیفری دستگاه قضایی استان با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه اعمال بیش از پیش مجازات جایگزین حبس و اقدامات تأمینی و تربیتی به ویژه برای محکومان صرفا مالی بوده و قضات در موارد غیرضروری از مجازات حبس استفاده نخواهند کرد.

وی از تشدید مجازات قانونی برای مجرمان سابقه دار و شرور خبر داد و گفت: اشخاصی که مردم از آزادی آنها در رنج خواهند بود در زندان می مانند و به هیچ وجه از تخفیف ها و ارفاق ها بهره مند نخواهند شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران اشتغال در زندان را فرصت بسیار مناسبی جهت بازپروری و تأمین مالی زندانیان برشمرد و افزود: در سفر ریاست قوه قضاییه به مازندران اشتغال 80 درصدی زندانیان هدف گذاری شده و تاکنون در زندان های استان گام های موثری در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 درصد از پرونده های وارده به زندان مازندران به صلح و سازش ختم شد

67 درصد از پرونده های وارده به زندان مازندران به صلح و سازش ختم شد