مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-12سياسي

تصمیمات ستاد ملی کرونا نباید سیاسی باشد


نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اوج گیری مجدد بیماری کرونا حاصل عدم رعایت پروتکل ها توسط مردم و بی دقتی مسؤولین امر بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله در کنترل این ویروس پیدا کرده بودیم.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه در ایام نوروز دولت مردان، مدیران و مردم در زمینهٔ رعایت اصولی که پیش از این در دنیا و کشور ما تجربه شده بود، کم کاری کردند و از برخی اقدامات مؤثر که اثر مثبت آن نیز مشاهده شده بود، غفلت کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اتفاقی که اکنون در کشور در زمینهٔ کرونا رخ داده است حاصل بی دقتی مردم و مسؤولین امر بوده است، زیرا همه دست به دست هم داده ایم و این موضوع اتفاق افتاده است، این کار دور از عقلانیت بود، زیرا زمانی که ما اثر توجه و بی توجهی را دیده بودیم نباید بی توجهی را انتخاب می کردیم که این اتفاقات تلخ که اکنون گرفتار آن هستیم پیش بیاید.

سیاهکلی تصریح کرد: به اعتقاد بنده در شرایط فعلی در درجهٔ نخست باید از قاعدهٔ تعطیلی ها، کم کردن فعالیت ادارات، کاهش ترددهای غیرضرور، اطلاع رسانی به مردم و هشدار استفاده شود، زیرا مؤثرترین کار را مردم می توانند انجام دهند که به این موارد عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد ملی کرونا نباید سیاسی باشد

تصمیمات ستاد ملی کرونا نباید سیاسی باشد