مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-11اقتصادي

اجرای 800 طرح خروج اراضی باغی و زراعی از طرح های هادی در گیلان


امسال 800 طرح هادی در روستاهای استان گیلان بازنگری شده و اراضی زراعی و باغی از این طرح خارج شدند.

- رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: امسال 800 طرح هادی در روستاهای استان گیلان بازنگری شده و اراضی زراعی و باغی از این طرح خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اکبرزاده شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه حساب 100 حضرت امام بر مشارکت مردمی استوار است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین بحث ها در توسعه روستاها دیدگاه معیشت محور است و امسال در جهت رونق تولید در روستاها سیاست گذاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد جمعیت گیلان در روستاها ساکن هستند، افزود: بیش از دو هزار روستای بالای 20 خانوار داریم و شاخص برخورداری طرح هادی استان 99.

7 درصد بوده که با شاخص ملی برابر است.

اکبرزاده ادامه داد: شاخص اجرای طرح های هادی در استان گیلان 50 درصد است که از شاخص ملی چهار درصد عقب تر بوده و امسال در جهت جبران این عقب ماندگی حرکت می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان روستا را محل تولید و ارائه خدمات به کشور است دانست و با بیان اینکه طرح هادی با هدف حفظ ظرفیت روستاها اجرایی می شود، گفت: متأسفانه در روند اجرای طرح هادی در گیلان با کسانی مواجه شدیم که زمین های روستایی که زیرساخت های غذایی را تأمین می کنند، را خرید و فروش کردند لذا اگر طرح هادی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 800 طرح خروج اراضی باغی و زراعی از طرح های هادی در گیلان

اجرای 800 طرح خروج اراضی باغی و زراعی از طرح های هادی در گیلان