مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:052021-04-11دانش

شرایط اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اعلام شد


با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت بیشتر مراکز استانها از جمله تهران، مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تشریح وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه های این دانشگاه گفت: - با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت بیشتر مراکز استانها از جمله تهران، مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن تشریح وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه های این دانشگاه گفت: فاز بعدی اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر پس از عبور از موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمدرضا باقری در خصوص نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: اسکان دانشجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت فازی صورت می گیرد که هر فاز بطور متوسط 45 روز است.

وی افزود: برای کاهش تراکم در خوابگاه ها و امکان استفاده گروه های مختلف، در هر فاز گروه های مشمول براساس شرایط آموزشی تعیین می شوند.

مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در حال حاضر، فاز ششم اسکان در خوابگاه های این دانشگاه در جریان است که پیش از ابتدای اسفند 99 شروع شد و تا 31 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

باقری خاطرنشان کرد: تمام دانشجویان واجد شرایط اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شهرهای غیربومی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

شرایط اسکان در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اعلام شد